خبر




































صالح

سلام میخوام از این به بعد از خودمم بذارم ولی فکر کنم تا خودمو جمع و جور کنم یه 2هفته ای طول بکشه!

و  از این به بعد میخوام داستانامو با عکس بذارم که قشنگ تر به نظر بیاد!نظرتون چیه؟

راستی اگه از خودم مطلب گذاشتم حتما نظر بدینا من خیلی مبتدیم نیاز به راهنمایی دارم...

انتقاد ها و پیشنهاداتون رو حتما در جهت پیشرفت مطرح کنید...

تا پست بعدی بای



نوشته شده در چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:,ساعت 17:41 توسط صالح|


آخرين مطالب
» دانشگاه ما
» سگ باهوش یا احمق؟!
» معنای انسانیت
» دخترک عاشق کوروش بزرگ
» پیرمرد عاشق
» بیسکوییت زن جوان
» خبر
» پست ثابت
» عشق واقعی
» ساعت قرار
» پیرزن باهوش
» دخترک و دوست مریضش
» سال 90 مبارک
» مسابقه ی غورباقه های کوچک
» اشعار آموزنده (1)
» حکمت ها (1)
» کوتاه‌ترین داستان ترسناک جهان!فقط 12کلمه !!
» آرامش
» بزرگترین افتخار
» او شما را فریب داده، این بهترین خبری است که شنیدم
Design By : Pichak